Van Saratoga Springs via Lake George naar Westpoint

21 augustus 2019 - West Point, New York, Verenigde Staten

Vannacht was het echt noodweer met zelfs onweer. Het bleef regenen dus we hebben het rustig aan gedaan. Max heeft nog even Horseshoe gespeeld toen het droog was.

Horse shoe spel op de camping

Ik kwam erachter dat ik dit keer geen foto van onze plek gemaakt heb. Was ook niet echt bijzonder op een RV park in de regen. Maar de WiFi was heel goed en er was een zwembad. Aan de eisen van Max was dus voldaan.

Het bleef maar regenen dus we moesten op zoek naar een binnen activiteit. Bij Lake George een stukje noordelijker vonden we een groot outlet center. Het was door de regen best druk maar gelukkig konden we zelfs nog droog staan onder de shops.

Overdekt parkeren bij de outlet shops

We kwamen al meteen bij Rob’s favo shop uit en de reden ook wel dat we hier heen gereden zijn. De Levi’s ! 2 t-shirts voor $ 30,- en een 501 voor $ 39,95 is leuk shoppen 😃.

Gelukkig een Levi’s outlet gevonden

Het was er echt mega groot, het waren 3 outlets bij elkaar en aan 2 kanten van de weg. Max heeft ook zijn eerste dunkin’ donut op. Was nog lastig kiezen.

Dunkin’ donuts 😋

Het werd tussendoor gelukkig wel wat droger weer. We hebben telefonisch een leuke camping gereserveerd bij Westpoint. Daar moeten we voor 17 uur aankomen dus dat wordt nog even doorrijden.

We kwamen onderweg in de buurt bij het enige echte plaatsje Woodstock. Dit lag 9 mijl van de highway dus we zijn er nog even voor om gereden. Helaas was het door een plaatselijke markt te druk en konden we niet parkeren, maar uit de camper kon ik toch nog wel wat foto’s maken.

Toch een beetje flower power in Woodstock

En toen moesten we snel door naar de camping. Daar waren we om 16.45 uur. Pfff gered ! Dit is niet zo maar een camping, deze is speciaal voor militairen. Nu had Rob zijn defensiepas al meegenomen omdat daar ook korting voor wordt gegeven op bepaalde campings en attracties, maar dit is echt wel heel leuk !

Gelukkig heeft Rob zijn defensiepas mee

Even inzoomen op de foto, toen kregen we toch wel even de kriebels. Hier horen we helemaal niet te zijn. Maar bij het inchecken zijn we niet weggestuurd, Rob bleek de manager gesproken te hebben en zij vond het OK.

Dit is echt de meest bijzondere camping waar we overnachten. Allemaal militairen om je heen, wel een veilig idee. Bij een rondje rijden om het meer waar deze camping omheen ligt kom je allerlei vlaggen tegen. Heel bijzonder.

Morgen gaan we de militaire academie Westpoint bezoeken en verder blijven we in de buurt. We gaan proberen om hier nog een nacht te blijven. Vanaf hier is het nog 1,5 uur naar New Jersey waar we de camper vrijdag in moeten leveren.