Van Corning naar Grand Island

17 augustus 2019 - Grand Island, Verenigde Staten

Vandaag zijn we uit het bos bij Corning vertrokken, nadat Rob en Suzan voor het eerst in de camper hadden gedouched. Dat ging eigenlijk best goed, het water was goed heet. Dat hadden we met afwassen ook al gemerkt.

Max moest even lopen voor de beste WiFi

Max is ook weer klaar met appen enzo dus we kunnen vertrekken. We zijn langs een van de fingerlakes noordwaarts gereden. Wat een mooie omgeving ook weer.

Watkins Glen is een leuke plaats om doorheen te rijden. De weg begon hier langs het meer en liep een heel eind noordwaarts.

Informatie over het gebied

Achter dit historische bord zat nog een geocache verstopt. De eerste gevonden in de staat New York want daar zijn we inmiddels.

Eindelijk op de foto

Ook hebben we eindelijk een foto van dit bord dat je waarschuwd voor koetsen van de Amish.

Klein stukje omgereden voor de Walmart

De boodschappen raakten een beetje op dus we hebben eerst weer een walmart opgezocht en daar de route op aangepast.

Hierna kwamen we voor het eerst op een tolweg, we moesten een heel eind naar Buffalo, naar de uiteindelijke tol viel gelukkig mee.

Tolbrug over de Niagara rivier

En toen waren we er bijna. Dit is de tolbrug over de niagara rivier naar Grand Island. We blijven hier 2 nachten op een luxe KOA camping. Er zijn hier gewoon 2 zwembaden waarvan 1 met glijbanen. Hier staan we ook voor het eerst hooked up, we hebben dus naast water en elektriciteit ook een eigen afvoer.

Onze plek voor 2 nachten

Max heeft het hier prima naar zijn zin. Wij zijn meer van de natuurcampsites zijn we achter.

We hebben nog even getwijfeld om s avonds alvast bij de dan mooi verlichte watervallen te gaan kijken. Het is best een gedoe met de camper dus we gaan morgen ochtend vroeg op pad.

Marsmellows roosteren boven het vuurtje

We hebben nog wel even een fikkie gestookt.