Cunningham Falls State Park

14 augustus 2019 - Sabillasville, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we al weer vroeg wakker en hadden best nog aardig geslapen de eerste nacht in de camper. Het heeft aardig geregend vannacht en is nog lekker klam en dampig onder de bomen.

Na het ontbijt zijn we het national park in gereden en hebben als eerste het pad naar de watervallen  gelopen.

De watervallen van Cunningham Falls

Daarna gingen we weer door verder het park in, we kwamen uit bij het meer waar het nog heerlijk rustig was. Rob en Max hebben allebei een duik in het meer genomen, zo makkelijk dat je alles bij je hebt.

South beach in Cunningham Falls state park

Daarna zijn we doorgereden en kwamen in Thurmont, hier leek de tijd echt stil te hebben gestaan. Houten huizen met een veranda en in pasteltinten. Maar dan wel met een tattooshop.

We waren toch nog het een en ander vergeten dus we zijn weer op zoek gegaan naar de Walmart.

Met je winkelwagen tot bijna in de camper

Ideaal al je boodschappen meteen opruimen. Op de terugweg naar de camping zijn we nog even naar het meer en South beach gereden. Het was weer mooi zonnig geworden.

Op onze plek was het ook heerlijk, Rob en Max gingen een fikkie maken en Suzanne ging Kip pilaf maken.

Max in actie

Het vuurtje lukte niet zo jammer genoeg, het eten was beter gelukt gelukkig. ‘S Avonds hebben we na de afwas en even douchen niet veel meer gedaan, waren zo moe. Morgen gaan we weer verder richting Corning.