Vertrek uit Washington

13 augustus 2019 - Sabillasville, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we rustigaan ingepakt en zijn we naar de McDonalds gelopen voor een ontbijtje. We hoefden pas om 12 uur van de kamer dus hadden nog tijd over om nog even de stad in te gaan.

We vonden weer een step en een fiets waarmee we nog een rondje om gingen. Onderweg kwamen we het hoofdkantoor van de NASA tegen en hebben we nog een cache gezocht en gevonden.

Tweede cache gevonden

We hadden nog even stress want de Uber fiets mag je alleen in een bepaald gebied achterlaten en dat was niet waar wij hadden gedacht te eindigen.

Wachten op de uber taxi

Het begon precies te regenen toen we weggingen uit Washington, onderweg in de taxi hadden we ook nog regen maar bij de camper pickup was het weer droog. Voor ons ging een 30 feet weg. Dat is echt een gevaarte van 9 meter. Wij hebben gelukkig een slag kleiner van 25 feet.

Camper ophalen

Na nog even tanken kon onze roadtrip echt beginnen. Rob reed zo weg met de camper, de wegen zijn mooi breed en we schoten lekker op.

Rob reed er zo in weg

De volgende tussenstop was bij de Walmart, wat een winkel ! Hier hebben we goed ingeslagen, de eerstkomende paar dagen kunnen we vooruit.

En toen weer verder op naar het Cunningham state park, we reden heel diep het bos in en dachten waar gaat dit heen. Wat een mooie plek !

Onze plek voor 2 nachten

We hebben hebben het plan meteen aangepast, hier blijven we 2 nachten. Morgen meer !

1. Lies:
    14 augustus 2019
    Wat cool die camper!👍🏻.
    Jullie gaan dit zo tof vinden, dat jullie dit thuis dat ook wel willen in’t vervolg........(behalve dat tanken) al valt de prijs wel mee daarzo.
    Huug heeft z’n 2 ratten voor z’n verjaardag gekregen 🐁🐀😂.
    Luitjes goeie reis😘