Van Grand Island naar Lake Pleasant

18 augustus 2019 - Lake Pleasant, New York, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we een beetje uitgeslapen. Dat was wel nodig na de lange dag van gisteren.

We hebben water en gas aangevuld en konden vertrekken naar de volgende camping. Dit is een camping zonder water en elektriciteit dus vandaar dat we zoveel mogelijk hebben aangevuld in de camper.

We reden over de brug terug het vasteland op en weer op de tolweg 190 maar dan naar het oosten.

De totale rit zou achter elkaar ruim 4 uur zijn maar we hebben het rustig aan gedaan en waren pas eind van de middag hier.

Tussenstop met een heerlijke koek

Max had een echte Amerikaanse milkshake en Suzan een koffie en met z’n drieen dit cookie. Echt alles is hier big !

En dan kom je zoiets tegen onderweg

Dan zijn we toch maar een heel klein campertje.

Een stuk verderop bij de plaats  Victor was er een Walmart een klein stukje vanaf de snelweg, we moesten nog eten kopen voor vanavond en konden mooi op het parkeerterrein lunchen met hotdogs.

Lunchen op het parkeerterrein bij de Walmart

Daarna snel weer door, we reden door mooi natuurgebied en kwamen in de Adirondack regio. Zo mooi hier! Maar ook heel afgelegen en weinig dorpjes en dus ook geen benzine stations. Dat werd wel even spannend maar in het dorpje vlakbij de camping was een winkel met van alles en konden we gelukkig ook tanken.

Zo blij: eindelijk weer een tankstation

Toen we bij de camping kwamen begon het net te regenen, dat was wel jammer want Max wilde nog zwemmen in het meer. De camping ligt in een lint aan het meer, alle plekken zijn dus bij het water.

Onze plek op Moffit Beach Campground

Heel mooi en hier heb ik de camping ook voor uitgekozen. De andere overnachtingen liggen nog niet vast dus we gaan kijken waar nog leuke campings zijn op weg naar New York.

Lekker weer marsmellows 😋

Gelukkig werd het wel nog even droog genoeg om een vuurtje te stoken. Het is niet de bedoeling dat je haardhout meeneemt naar je volgende bestemming. Dit is omdat ze bang zijn dat er onbedoelde beestjes ed zo mee kunnen liften.

Maar eerst een nachtje slapen in het donkere bos en morgen weer door.