Klaar voor vertrek

11 augustus 2019 - Schiphol Airport, Nederland

Vanmorgen om 9 uur kwam Dick ons ophalen. We waren zo op Schiphol en konden meteen door om in te checken.

Gearriveerd op Schiphol

Het inchecken was thuis niet gelukt maar hier op Schiphol gelukkig wel bij de automaat.

Gelukkig gelukt: de boardingpassen

Toen nog even in de rij voor de bagage drop, Max kon het helemaal zelf.

De bagagedrop

Bij de paspoortcontrole viel het ook reuze mee, wachttijd 0-5 minuten. Was iets langer maar voor in de zomervakantie viel het reuze mee. We waren nog net voor 11 uur dus konden nog een ontbijtje halen bij de Mac. Max heeft gesmuld van de eggMcmuffin.

Lekker ontbijtje

Nu nog even chillen op de relaxstoelen met uitzicht op de gate en dan zijn we klaar voor vertrek !

Nog even relaxen voor vertrek

1. Simone:
    11 augustus 2019
    T begin is er! Goede vlucht gewenst en natuurlijk een fantastische reis. En leuk om jullie te kunnen volgen 😊👍
  2. Renate:
    Leuk Suus! Leuk om jullie te volgen 👍🏽
    Een goede vlucht en reis gewenst en mega veel plezier met z’n 3tjes in Amerika 😘